رئیس سازمان اورژانس استان یزد:

چهارشنبه سوری ۱۱ مصدوم در یزد بر جا گذاشته است

  پرینت
شناسه خبر : 164795 | تاریخ انتشار : 19 Tir 1403 - 10:43 | 5475 بازدید | تعداد دیدگاه : 0 | ارسال توسط :
رئیس سازمان اورژانس استان یزد گفت: برنامه های چهارشنبه سوری تا ساعت ۲۳ امشب، ۱۱ مصدوم بر جا گذاشته است.

یزدفردااحمد دهقان تعداد کل مصدومان حوادث چهارشنبه سوری در یزد را تا ساعت ۲۳ امشب، ۱۱ نفر اعلام کرد و اظهار داشت: این ۱۱ مصدوم به بیمارستان منتقل شده اند.

وی عنوان کرد: هفت نفر از مصدومان به بیمارستان شهدای محراب (سوانح و سوختگی) یزد منتقل شدند.

دهقان یادآور شد: دو نفر از مصدومان به بیمارستان میبد و یک نفر به بیمارستان مهریز منتقل شدند و یک نفر نیز در محل حادثه درمان شد.

رئیس سازمان اورژانس استان یزد ادامه داد: این حوادث شامل پنج مورد سوختگی دست و صورت، یک مورد شکستگی دست، یک مورد پارگی دست، دو مورد آسیب چشمی، یک مورد تشنج به دنبال ترسیدن از صدای ترقه و یک مورد سوختگی اندام تحتانی است.

دهقان، محدوده سنی افراد آسیب دیده را ۱۱ تا ۳۲ سال اعلام کرد و از والدین خواست: نظارت کافی بر فرزندان خود داشته باشند تا روزهای پایانی سال بدون حادثه سپری شود.

 
  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا
برچسب ها
اخبار مرتبط
استقرار عوامل شهرداری یزد و دستگاه‌های خدمات رسان استان در منطقه ۴ تهران/ برنامه‌ریزی استان جهت استقبال و پذیرایی از زائران عبوری از یزد
تورم یزد از میانگین کشوری فراتر رفت؛ از رشد ۶.۶ درصدی شاخص کل تا جهش ۱۴۲ درصدی قیمت خوراکی
هشدار سطح زرد هواشناسی برای یزد؛ گردوخاک و کاهش کیفیت هوا
آماده‌باش ناوگان حمل‌ونقل یزد برای اعزام زائران مراسم تشییع رهبر شهید انقلاب
شهر پاک با دستان پاکبانان و همراهی شهروندان
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • هیچ نظری موجود نیست